Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Atbildēt
Normiņš
Ieraksti: 8
Pievienojies: 02 Jun 2025 23:22

Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Post no Normiņš »

19.jūnijā rezervēju sev naktsmītni “Eremia” (Giardini Naxos, Sicīlija) izmantojot Booking.com. Veicu pilnu naktsmītnes apmaksu, kā bija prasīts, vienvārdsakot, bija neatmaksājams apartaments ar pilnu priekšapmaksu, bet par cik rezervēju 1 vai 2 dienas iepriekš jau būdams Sicīlijā, neiespringu par to.

Vienu kļūdu gan pieļāvu. Šim apartamentam bija tikai 2 atsauksmes, kas bija labas un pēc pieredzes Sicīlijā, kur man bija sastapušies kārtīgi cilvēki, domāju, ka noriskēšu, jo uzrunāja vietas/cenas attiecība, kas nebija pārāk zema, lai būtu aizdomīga.
Pirmais trauksmes zvans bija, ka saņēmu ziņu no īpašnieka, ka var iečekoties tikai līdz 17.00 (lai gan booking.com norādīts, ka var līdz 20.00), ja grib vēlāk, tad +40€. Tur piekāpos, lai nepiemaksātu un labi vien, ka tā sanāca.

Apartamenta aprakstā bija norādīts, ka:
1. Apartamentā ir 3 gultas – divas lielas divguļamās gultas un viena dīvāngulta;
2. Apartamentā ir pieejams baseins;
3. Apartamentā reģistrācijas laiks ir iespējams līdz 20.00.

Ierodoties apartamentā šie trīs minētie pakalpojumi netika nodrošināti, t.i. naktsmītnē bija tikai divas gultas, baseins nebija pieejams un man pirms tam bija noteikts, ka jāreģistrējas līdz 17.00 vai arī būs jāpiemaksā klāt 40€ par vēlāku reģistrāciju. Konstatējot neatbilstību, sazinājos ar īpašnieku. Paskaidroju, ka man nav pieņemams, ka ir pieejamas tikai divas gultas, nevis trīs, uz ko viņš pastāvīgi vienkārši atkārtoja, ka sofa ir virtuvē. Saziņas laikā arī viņš mēģināja mani pārliecināt, ka tā ir Booking.com kļūda un viņš neko nezinot par baseinu, uz ko norādīju, ka viņš pats apzināti ir ielicis bildes ar baseinu. Rezultātā naktsmītnē es nepaliku un rezervēju jau caur citu resursu citu naktsmītni uz šiem datumiem, kas bija citā vietā un arī dārgāka. Starp citu, īpašnieks solijās visu naudu atgriezt, man tikai esot jāatceļ rezervācija, lai viņam neesot sodi no Booking.com. Uz šo provokāciju nepadevos, jo, ja es pats atceltu, tad tā jau būtu mana vaina un visticamāk es neko nevarētu atgriezt.

Ātri sataisīju bildes un zvanīju Booking.com, kur viņi solīja nosūtīt “Eremia” ziņu par naudas atgriešanu, jo pakalpojums neatbilst tam, par ko es samaksāju. Man bija vairākas sesijas sazvanoties ar Booking.com, tomēr tā arī neizdevās ar viņiem šo jautājumu atrisināt. Pēdējā ziņa, ko no viņiem saņēmu, ir ka viņi ir nosūtījuši ziņu “Eremia” īpašniekam, tomēr nav no viņa atbildes. Booking.com, starp citu, uz čata ziņām man vispār nereaģēja, kaut kādu darbību no viņiem varēju dabūt tikai, kad zvanīju uz atbalsta dienestu. Paralēli vēl whatsappā bombardēju īpašnieku, kurš man turpināja melot, ka no Booking.com neko neesot saņēmis. Protams, nekautrējos viņu nosaut par meli ;)

04.07.2025 sazvanoties atkārtoti ar Booking.com atbalsta dienestu, no viņu puses joprojām šis jautājums netika pienācīgi risināts. Pēc pēdējās sarunas ar speciālistu, sapratu, ka, ja pats naktsmītnes īpašnieks nepiekritīs naudas atgriešanai, tad Booking.com man kompensāciju neatgriezīs, bet varot maksimāli piešķirt 20% no rezervētās summas, kā “good gesture” (labā griba) (to var un vajag izmantot, ja konstatējat neatbilstību, bet paliekat tomēr). Viņi it kā atkal nosūtīja informāciju “Eremia”, tomēr tā ar neredzēju iespēju sasniegt rezultātu, jo “Eremia” īpašnieks izskatās, ka apzināti nodarbojas ar krāpniecību un Booking.com nav ieinteresēti atbilstoši rīkoties.

Saprotot, ka rezultāta nebūs, nolēmu ierosināt chargeback (naudas atgriešanas) procedūru savā bankā. Man ir Swedbank zelta kredītkarte ar ko ar vienmēr cenšos norēķināties ārzemēs gan dēļ tā, lai būtu apdrošināšana, gan lai varētu sliktākajā gadījumā atgriezt naudu.
Banka paprasīja aprakstu (te līdz ar to daudz kas iekopēts no tā ko rakstīju bankai, tā kā nebrīnieties, ja kur neatbilst laiki 😊), kā arī bildes un sarakstes ar īpašnieku un Booking.com. Šādās situācijās obligāti visu vajag darīt sarakstē, nevis risināt pa telefonu, lai var sataisīt schreenshotus un būtu ko parādīt bankai!

Par cik maksājums bija veikts Booking.com, nevis “Eremia” īpašniekam, tad man sanāca, ka vēršos pret viņiem. Bankai visu iesniedzu, tajā skaitā bildes ar sarakstes screenshotiem un kā nav risinājuma un Booking.com neko pienācīgi nedara, lai atgrieztu naudu par neatbilstošu pakalpojumu. Tiesa no booking.com saņēmu solīto 20% bet kā bonusu viņu maciņā. To netērēju, kamēr iet chargeback procedūra, lai pēc tam nepasaka, ka netiešā veidā esmu pieņēmis viņu nosacījumus un kompensāciju.

:!: Vakardien saņēmu pilnu naudas atmaksu!

Process man aizņēma kādus 2,5 mēnešus, pabojātus nervus pašā Sicīlijā, kur biju spiests mainīt vietu, neplānoti piemaksāt par citu viesnīcu galvassāpes ar auto nodošanu un vēl rezultātā uz šo laiku iesaldēta naudas summa. Tomēr taisnība uzvarēja!

Es gan nezinu vai Booking.com tagad mani bloķēs, noņems iemaksāto bonusu un vai piedzīs šo naudu no īpašnieka (es ceru, ka tā), bet to tad skatīsimies. Vēl neesmu nobloķēts 😊
Profila attēls
SapnuMedniece
Ieraksti: 258
Pievienojies: 01 Jun 2025 14:02
Sazināties:

Re: Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Post no SapnuMedniece »

Paldies, ka padalījies! Noderīgs apraksts, kā risināt situāciju. Vai par chargeback ierosināšanu vai, ja būtu negatīva atbilde, kaut kas jāmaksā? Man pirms daudziem, daudziem gadiem komandējumā noskaitīja no darba kartes pāris dolārus viesnīca, kā vēlāk izrādījās, par minibāru (kuru es nelietoju), tā kā izdevumi bez čeka un nav skaidrs, vai nozagti dati vai kas (jo sākumā pat nebija skaidrs, ka viesnīca, jo bija vaučeris, to procesā noskaidroja), bija jārisina. Par to, ka bumbas man piesietas pa tukšo, uzreiz pēc pirmās atbildes bija skaidrs (tjipa alus paņemts - es alkoholu nelietoju), bet nu darbā vajadzēja to atrisināt, man palicis atmiņā, ka par apstrīdēšanu kaut kāda maksa bija, ja banka secina, ka nepamatoti pieprasīts chargeback. Kā bija tagad?
Normiņš
Ieraksti: 8
Pievienojies: 02 Jun 2025 23:22

Re: Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Post no Normiņš »

Tad, kad mājaslapā gatavoju pieteikumu, nekur nekādu paziņojumu neredzēju, ka man būtu bijis jāmaksā, ja pieteikums tiks noraidīts. Iespējams, ka bankas kādos noteikumos tas ir minēts, bet to es neesmu pētijis.
Man te nesen bija saruna ar vienu maksājumu un bankau speciālistu, tad viņš man teica, ka bankas savus klientus maksimāli aizstāvot chargeback procedūrās, t.i. ka esort gandrīz vai tā, ka otrai pusei ir jāpierāda, ka viņa nodrošinājusi šo pakalpojumu un klienta pieteikums esot nepamatots, nevis klienta uzdevums esot pierādīt. Manā gadijumā tā ar sanāca. Nedaudz jau bažijos, vai banka ies pret tik lielu korporāciju, bet re kā, aizgāja.
Orsons
Ieraksti: 264
Pievienojies: 03 Jun 2025 09:22

Re: Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Post no Orsons »

Starp citu - zināšanai - ja hosts prasa atcelt neatceļamu rezervāciju caur booking, tad tas nenozīmē, ka pats atcel un paliec muļķos, tur vienmēr ir opcija "request to cancel for free", ko tādos gadījumos var izmantot. Ja hosts piekrīt, tad dabū pilnu naudas atmaksu, ja nē, nu tad rezervācija paliek spēkā un tālāk jau pēc aprakstītā plāna, ja nu kas.

Šo metodi vienmēr var izmantot, ja nu tiešām nesanāk izmantot neatceļamu rezervāciju, varbūt hosts apžēlojas. No mana kā hosta viedokļa šis gan ir diezgan muļķīgi, jo bukings to vienmēr piedāvā kā leģitīmu opciju no klienta viedokļa, un rezultātā hosts paliek tāds kā sliktais, jo negrib piekrist (kas loģiski, jo kāpēc tad ir noteikumi).
viestursp1
Ieraksti: 20
Pievienojies: 07 Jun 2025 08:56

Re: Booking.com apartaments neatbilst aprakstītajam un cashback procedūra

Post no viestursp1 »

Par CHARGE BACK (CASH BACK) procedūrām ar SWEDBANK MC GOLD varu painformēt, ka ievērojamu lidojuma laiku izmaiņu gadījumos vienmēr esmu saņēmis 100% – īgu naudas atmaksu, vismaz divas reizes esmu saņēmis naudas atmaksu dubultā (no SWED un no aģenta, pie kura pirkta aviobiļete). Arī biļešu automātos IST lidostā un Gdaņskas lidostā izkrāpto naudu, kad no kartes vairākas reizes tika rezervēta un pēc tam "norakstīta" nauda, SWED naudu atgrieza jau pēc dažām dienām, bet automātos izkrāptās summas bija nelielas. CITADELE ilgāk "čammājas", bet arī nav bijuši atteikumi. Es saprotu, ka par CHARGE BACK pretenzijas izskatīšanu būtu jāmaksā tikai tad, ja pretenzija nav bijusi pamatota un tirgotājs pierāda pretējo (pakalpojums tiktu sniegts kā paredzēts). Vienīgais "aplauziens" bija COVID-19 pilnbriedā, jo tad BOOKING.COM atteica atmaksāt ļoti lētu LAST MINUTE pirktu neatmaksājamu viesnīcu Maltā. Viesnīca esot mani gaidījusi un bijusi gatava mani uzņemt, bet es neierados, jo no RIX (un ne tikai no RIX) visos virzienos lidojumi tika atcelti COVID-19 dēļ dažas dienas pirms manas plānotās ierašanās Maltā. Nekāda COVID-19 seguma tā brīža polisēs vēl nebija. Un arī SWED paziņoja, ka šis pēdējais gadījums nav CHARGE BACK gadījums.
Atbildēt